LG Electronics un Kaysun garantijas servisa centrs

Pieteikums

Lai pieteiktu LG Electronics vai Kaysun klimata iekārtu garantiju nepieciešams aizpildīt GARANTIJAS PIETEIKUMU
Lūdzam Jūs aizpildīt visas ailes un pievienot pirkšanas dokumentu.

 

Jautājumu gadījumā, sazinieties ar klientu apkalpotāju +371 26448708

Izskatīšana

1 darba dienas laikā Jūsu pieteikums tiks izskatīts un:
-nodots servisa nodaļai plānošanai ;
-nosūtīts Jums lūgums pēc papildus informācijas iesniegšanas ;
-nosūtīts atteikums sniegt garantijas remontu .

Ja garantijas pieteikums ir pieņemts, 2 darba dienu laikā ar Jums sazināsies servisa nodaļas pārstāvis,  lai vienotos par garantijas defektācijas datumu un laiku.

Defektācijas

Norunātajā dienā servisa meistars veiks iekārtas defektāciju un :
-apstiprinās ražošanas bojājumu ;
-atteiks garantiju, ja tiks konstatēts bojājums nepareizas montāžas  vai ekspluatācijas dēļ .

SVARĪGI !!!

Ja servisa meistars  atteicis garantiju, tad iekārtas defektāciju un ar to saistītās izmaksas sedz garantijas pieteicējs.

Defektācijas cena 40,00 EUR/h+PVN

Transports Rīgas robežās 30,00 EUR +PVN

Transports ārpus Rīgas  0,60 EUR/km +PVN

Detaļu sagāde

Ja servisa meistars  apstiprina garantiju, tad servisa nodaļai tiks nodota informācija par nepieciešamajām rezerves daļām.

Detaļu piegāde var ilgt:
-līdz 3 darba dienām, ja detaļa pieejama Baltijas noliktāvā;
– līdz 2 nedēļām, ja detaļa ir Eiropas noliktavā;
-līdz 6 mēnešiem, ja detaļa nav Eiropas noliktavā vai tiks speciāli izgatavota.

garantijas remonts

Tiklīdz detaļa ir saņemta ar Jums sazināsies servisa nodaļas pārstāvis , lai vienotos par remonta datumu un laiku.

Informējam, ka SIA “Klimata Serviss ” piedāvā detaļu iegādi, arī ja garantija ir atteikta.