Pieteikums
Lai pieteiktu LG Electronics vai Kaysun klimata iekārtu garantiju nepieciešams aizpildīt GARANTIJAS PIETEIKUMU .
Lūdzam Jūs aizpildīt visas ailes un pievienot pirkšanas dokumentu.
Jautājumu gadījumā, sazinieties ar klientu apkalpotāju +371 26448708
Izskatīšana
1 darba dienas laikā Jūsu pieteikums tiks izskatīts un:
-nodots servisa nodaļai plānošanai ;
-nosūtīts Jums lūgums pēc papildus informācijas iesniegšanas ;
-nosūtīts atteikums sniegt garantijas remontu .
Ja garantijas pieteikums ir pieņemts, 2 darba dienu laikā ar Jums sazināsies servisa nodaļas pārstāvis, lai vienotos par garantijas defektācijas datumu un laiku.
Defektācijas
Norunātajā dienā servisa meistars veiks iekārtas defektāciju un :
-apstiprinās ražošanas bojājumu ;
-atteiks garantiju, ja tiks konstatēts bojājums nepareizas montāžas vai ekspluatācijas dēļ .
SVARĪGI !!!
Ja servisa meistars atteicis garantiju, tad iekārtas defektāciju un ar to saistītās izmaksas sedz garantijas pieteicējs.
Defektācijas cena 40,00 EUR/h+PVN
Transports Rīgas robežās 30,00 EUR +PVN
Transports ārpus Rīgas 0,60 EUR/km +PVN
Detaļu sagāde
Ja servisa meistars apstiprina garantiju, tad servisa nodaļai tiks nodota informācija par nepieciešamajām rezerves daļām.
Detaļu piegāde var ilgt:
-līdz 3 darba dienām, ja detaļa pieejama Baltijas noliktāvā;
– līdz 2 nedēļām, ja detaļa ir Eiropas noliktavā;
-līdz 6 mēnešiem, ja detaļa nav Eiropas noliktavā vai tiks speciāli izgatavota.
garantijas remonts
Tiklīdz detaļa ir saņemta ar Jums sazināsies servisa nodaļas pārstāvis , lai vienotos par remonta datumu un laiku.
Informējam, ka SIA “Klimata Serviss ” piedāvā detaļu iegādi, arī ja garantija ir atteikta.