Pieteikums

Lai pieteiktu LG Electronics vai Kaysun klimata iekārtu garantiju nepieciešams aizpildīt GARANTIJAS PIETEIKUMU .
Lūdzam Jūs aizpildīt visas ailes un pievienot pirkšanas dokumentu.

 

Jautājumu gadījumā, sazinieties ar klientu apkalpotāju +371 26448708

Izskatīšana

1 darba dienas laikā Jūsu pieteikums tiks izskatīts un:
-nodots servisa nodaļai plānošanai ;
-nosūtīts Jums lūgums pēc papildus informācijas iesniegšanas ;
-nosūtīts atteikums sniegt garantijas remontu .

Ja garantijas pieteikums ir pieņemts, 2 darba dienu laikā ar Jums sazināsies servisa nodaļas pārstāvis,  lai vienotos par garantijas defektācijas datumu un laiku.

Defektācijas

Norunātajā dienā servisa meistars veiks iekārtas defektāciju un :
-apstiprinās ražošanas bojājumu ;
-atteiks garantiju, ja tiks konstatēts bojājums nepareizas montāžas  vai ekspluatācijas dēļ .

SVARĪGI !!!

Ja servisa meistars  atteicis garantiju, tad iekārtas defektāciju un ar to saistītās izmaksas sedz garantijas pieteicējs.

Defektācijas cena 40,00 EUR/h+PVN

Transports Rīgas robežās 30,00 EUR +PVN

Transports ārpus Rīgas 0,60 EUR/km +PVN

Detaļu sagāde

Ja servisa meistars  apstiprina garantiju, tad servisa nodaļai tiks nodota informācija par nepieciešamajām rezerves daļām.

Detaļu piegāde var ilgt:
-līdz 3 darba dienām, ja detaļa pieejama Baltijas noliktāvā;
– līdz 2 nedēļām, ja detaļa ir Eiropas noliktavā;
-līdz 6 mēnešiem, ja detaļa nav Eiropas noliktavā vai tiks speciāli izgatavota.

garantijas remonts

Tiklīdz detaļa ir saņemta ar Jums sazināsies servisa nodaļas pārstāvis , lai vienotos par remonta datumu un laiku.

Informējam, ka SIA “Klimata Serviss ” piedāvā detaļu iegādi, arī ja garantija ir atteikta.